20 september 2014

879.

Det har lugnat sig en aning o hunnit bli lite mera normalt. Fortfarande mycket piggare än för bara några veckor sedan. Gjorde dock en tabbe, fick sån stark lust att tvätta bilen "vårstäda" o det behövdes verkligen ! Efter det har jag putsat alla fönster o gnott lite här o var.
Jag har helt enkelt inte "sett" hur illa det har varit. Kom på mig själv med att jag faktiskt fått bra betalt några gånger då jag gjort flyttstäd av hus. 
Men, jag är otränad i varje mm av kroppen o drog såklart på mig en muskelinflammation i axeln.. 
Tål ju inte antiinflammatoriska tabletter o blir lite sänkt av värk. Lösning: Boosta med antioxidanter några dagar o hjälpa cellerna att reparera skadan. Intressant i sammanhanget är att antioxidanter finns ofta i förkylningshyllan i hälsokostaffären men har mycket lite effekt på förkylning..
En lugn morgonstund vid Mikaelskyrkan, Uppsala

Pm till mig själv. Åk aldrig 41:an från Stora Torget till Ikea, siteseeingen tar nästan 1 timme.
Med buss 13 tar det 10 min.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ja, så svårt var det ju inte, eller hur, att skriva en rad..