23 september 2014

881. Flera nyanser av .. livet





Meja finns faktiskt mitt i bilden om man tittar noga.

Slänger upp lite höstbilder tagna sista veckan drygt.
Det är lite upp o ner, mest upp förstås. Tummen ner för min muskelinflammation o vara utan vatten ett dygn. Tummen upp för att bilen fortfarande ! är fräsch invändigt o att jag har nya kranar nästan överallt.

Underbart ljus när sol & regn kommer samtidigt.
Dropparna gnistrar som diamanter överallt.

Firade min friskskrivning med en najsig chinabuffe & öl till lunch.

Riktigt tummen upp att jag känner mig frisk & hittar nya nyanser varje dag. Lägger helt enkelt märke till en massa saker & ingenting känns längre motigt. Tex har jag bråkat en hel del med inställningarna här på min blogg, eftersom jag upptäckte att det inte gick att kommentera. Lite trist, men jag har iaf inte ställt till med några större mankemang medans jag varit borta i huvudet. Vad jag märkt ännu ska dock tilläggas. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ja, så svårt var det ju inte, eller hur, att skriva en rad..