29 september 2014

882. Nä, jag blir inte bländad

Fick för första gången någonsin sen jag registrerade mig på Af en förfrågan från arbetsgivare.
Loggade in o läste ett meddelande om nån som påstod sig ha läst mitt CV & menade att jag var en lämplig kandidat. Kolla såklart sidan & satte nästan morgonkaffet i halsen av skratt.
casova.se/blogg
Flashig sida, men ack så fel när det gäller min personlighet.
Här är mina senaste längre anställningar:
Anställningar
  • Serviceperson, Lernia / Fann VA-Teknik (2012-03-01 — 2012-08-10)
    Utleverans av avloppsanläggningar samt tillbehör, lastning på lastbil med truck. Viss tillverkning.
  Teknisk Sömmerska, AirSafe Sweden Ab (2007-02-12 — 2009-08)
  • Avancerad sömnad i linjeproduktion, även lagerarbete med truck.
  • Miljöarbete, Ragnsells Ab (1998-01-01 — 2006-12-31)
    Guida besökare & hålla ordning.
Långt ifrån skönhet & smink & ekonomiskt oberoende. Jag är ingen lättlurad drömmare, utan en knegare. 
Ytterligare ett friskhetstecken som jag känner igen mig på, skeptisk mot allt som låter för bra för att vara sant.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ja, så svårt var det ju inte, eller hur, att skriva en rad..