9 oktober 2014

884. WTF OKQ8 försöka duger

Försöker hålla undan i mejlen = kontroll som jag verkligen gillar.
Kollar även skräpposten nån gång i veckan. Nu hade där landat ett mejl att mitt OKQ8 kort hade blivit spärrat..

Kära kund,

Vi beklagar att meddela dig om att vi har begränsat/avbrutit ditt konto på OK-Q8.

Vad är problemet?
Vi har noterat ovanlig aktivitet på kreditkortet som är kopplat till ditt OK-Q8 konto.
Vi hade inget annat val än att avbryta ditt Visa-kreditkort ( 4118-24XX-XXXX-XXXX ).
Om du misslyckas med att verifiera din identitet kommer ditt konto att tas bort.

Hur kan du hjälpa till?
Att aktivera ditt konto är väldigt lätt. Du behöver bara bekräfta en del information.
Vi förstår att det kan vara frustrerande att inte ha full tillgång till ditt OK-Q8 konto.
Vi vill samarbeta med dig för att återställa ditt konto så snabbt som möjligt.

Klicka här för att aktivera ditt konto.

Det här mejlet skickades automatiskt så om du svarar kommer ingen att se det.
För att kontakta oss, logga in på ditt konto och klicka på "Kontakta oss" längst ner på sidan.

Tack, 
Kundservice.
Copyright © 2014 OK-Q8 AB


Märkligt, jag har INGET OKQ8 kort. 

Vrf skulle jag skriva i kortnr & cvc kod ? Jag ska ju inte göra nåt köp. Om man kan det minsta om adresser så syns det tydligt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ja, så svårt var det ju inte, eller hur, att skriva en rad..