23 november 2014

888. Livet är ljuvligt

Sen förra inlägget har det mesta rullat på, utan några irritationsmoment. Därför tycker jag livet är så underbart o går omkring i ett litet rus för det mesta. När jag sover drömmer jag en hel del, min sambo har alltid sagt att då är det förändringar på gång. Får väl hoppas på det.
Har återupptagit kontakten med några vänner, gillar ju iof att vara ensam, men det är skillnad på det o vara isolerad. Bara träffas ett par timmar & hänga, laga lite käk, ta ett par öl, blänga på nån film o garva ihop, jävlar vad jag hade saknat det. Men som med massor av annat så har jag inte kunnat sätta ord på det, massor av saker liksom försvann när jag var sjuk, men kroppen minns.

Kursen då ? ja, jag vet inte vad jag ska säga om den förutom att jag försvunnit ur statistiken som arbetslös. Dom tjatar om att vi ska ut på praktik, som om jag inte vet hur man jobbar ?!


Har börjat rensa en del oxå, jag har en plan, som Sickan skulle sagt o den vill jag verkligen uppnå.

Positivt är även att jag tappat ett kilo till efter att ha stått stilla en längre tid, ytterligare ett må-bra tecken för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ja, så svårt var det ju inte, eller hur, att skriva en rad..