18 februari 2014

856. Jobbig sportlovstradition..

Jag upptäckte igår att vi har en jobbig sportlovstradition i min familj. Varmvattenberedaren lägger av. Suck Som jag skrev för exakt 2 år sen här i bloggen. Bara kallvatten eller rulla i snön
Såklart var det bara 1 års garanti på den billiga beredaren som blev lösningen den gången.

Fuck vad jag är less på att ständigt vara utan pengar o inte ha råd att köpa ordentliga grejjer som håller. Det här gör ju att jag mår ännu sämre. Skulle verkligen behöva ha ett jobb, men frågan är om jag ens skulle orka jobba deltid i nuläget, jag har fortfarande problem med bla sömnen, sover oftast bara några timmar åt gången. Får ofta kliva upp för att jag har ont i kroppen..

Jaja, bilnyckel är upphittad iaf, tack vare tövädret hittade jag den efter 12 dagar alldeles under Mejas krok för utelinan. Våren verkar vara här för att stanna, inte mig emot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ja, så svårt var det ju inte, eller hur, att skriva en rad..