12 februari 2010

474. Buzz-nej tack

Fattar inte att man blir pådyvlad sånt crap, använder mig av gmail vilket funkar bäst av alla epost program jag testat, men varför kan jag inte få en fråga om jag ens är intresserad av buzz, innan det bara sitter där på eposten & flinar år mig ?????????????
& att jag har flera följare som bara väntar på att spionera på vad & vilka jag skriver med !
Ja, ok då, om jag tillåter det genom att kryssa i vissa rutor, men nyttan med det ??

En gång i världen registrerade jag mig på stayfrieds, känns helt inaktuellt & de få kontakter jag haft med tidigare klasskompisar hade jag lika gärna kunnat vara utan.
Är motståndare till fakebook, flåt, facebook för egen del, vill ha mitt liv & mina kontakter ifred.
Välja själv vilka jag ska ha kontakt med, det handlar om min integritet.

Tycker det räcker perfekt med min reklamfria blogg, väljer själv vad jag vill dela med hela världen & försöker vara petig att inte namedroppa någon som inte är offentliga & i de fall de förekommer bara i positiva ordalag. Har redigerat bilder på andra personer så att de ska vara anonyma eller låter bli att publicera. Vet inte vilka som lever under skyddad identitet, eller bara vill vara ifred. Jo, jag har lite insikt i hur det är att leva så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ja, så svårt var det ju inte, eller hur, att skriva en rad..