11 januari 2018

912.



Snudd på 1 år sen förra inlägget. Så lite o så mycket har hänt sen dess.
Skitjobbig rehab efter knäop nr 2. Använde fortfarande krycka i april o efter en 1,5 km skogspromenad vid valborg sov jag i 2 dar.
Ytterligare komplikationer tillstötte o jag opererades i mitten på augusti med gott resultat.
Efter den har jag sakta försökt resa mig, men den långa frånvaron från arbetsmarknaden gjorde att hjärntröttheten slår sitt grepp om mig ibland.
I oktober börja jag "arbetsträna" på ett äldreboende i närheten. Efter 1 vecka kände jag mig redo för nya äventyr o sen mitten på oktober har gjort revansch på samma jobb jag blev tvungen att sluta på 2012. Tufft hela vägen men jag blev kvar till nyår med bravur. 
Efter det har jag drabbats av den elaka influensan med hosta o hög feber periodvis. Önskar inte ens min värsta ovän den. Usch.

Grannen då ? Jo, vi har setts lite sporadiskt, blir lika glad varje gång han ringer o  vill ses, trots att han har ny flickvän. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ja, så svårt var det ju inte, eller hur, att skriva en rad..