15 april 2010

513. Dålig kvalité

Tog en promenad med hundan på morgonen. De här 2 kanada gässen förföljde oss ganska länge.
Undrar om dom bor i nån stad normalt ? Hursomhelst har översvämningen haft sitt maximum nu.
Eftersom lillorna hoppat på åkern, eller ja, i sjön, med nästan alla skor, fann jag det för gott att inhandla nya skor varför det blev en resa till det lokala klädvaruhuset http://www.thuns.se/. Vi passade på att hitta en skatt där, http://www.geocaching.se/.
På eftermiddan fick jag tillfälle att röja lite i garaget & sy lite. Måste göra det innan jag lägger ut fler traderaauktioner, annars blir det inte av.

Dålig kvalité upptäckte jag iaf att det var på min matberedare när jag skulle riva fryst ost.
Den var väl bara nåt åt 23 år gammal eller så, använts flitigt i storhushåll. Drivningen i plast sprack. Ärligt, jag har aldrig haft nåt som hållt så himla länge. Men jag avvaktar med att köpa en ny, det är fortfarande trångt i skåpen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ja, så svårt var det ju inte, eller hur, att skriva en rad..