31 maj 2010

546.

den var rundare häromnatten



Inte min dag idag precis. Vaknade supertidigt av nackspärr & kunde inte somna om.
Vad gör man ? fixade lite med paket & gick en tidig morgonrunda med lilla Meja.
Skönt att få tänka helt i lugn & ro en stund, har suttit nån timme i telefon senare under dan, aning motiga samtal..
Jag behöver lugn & ro för att kunna koncentrera mig på mina konstnärliga projekt.
Imorgon ska jag hämta bästaste S, vi ska batika ihop- YEEES !
Hon hade dessutom gjort en tolie av klänning, jag & M ska få prova.

1 kommentar:

  1. Kul att S kommer! Jag kanske batikar nått själv :p

    Tänkte bara säga att mM är rolig, jag är helt säker på att han låg och sov; Jag gick upp och sänkte volymen ganska mycket på Teven utan att han märkte att jag stod framför.. Sen stängde jag av den helt då vaknade han till och frågade "Vad gör du! Jag såg ju på den!". "Du låg ju och sov..." svarade jag, men satte på den igen åt honom, då reste han sig upp helt aggressivt å sa -"Men jag får väl inte se på den för nu ska du väl sova" och så stängde han av den...

    Jag är helt 100% på att han låg och sov.

    SvaraRadera

ja, så svårt var det ju inte, eller hur, att skriva en rad..