1 januari 2011

2011-1-1. 645.

Lugn & skön nyårshelg har jag haft. Somnade vid 21-tiden & vaknade vid 02. Missade alla dryga fyllskallar=skönt. Hade lovat tonåringarna skjuts om de missade bussen eller hamnade på villovägar. Alla hann med bussen, men min granne S & hennes sambo missade den precis & jag åkte & hämtade dem. Först fick jag skotta fram bilen, det har verkligen kommit mera snö & plogningen var bättre på landet än i stan.

Håller på att skotta ännu, vill INTE ha isbana på uppfarten då det töar..
Trist att mina hörlurar nr 2 gick sönder förra veckan, det blir liksom mera svung i snösläden med Petter eller nån annan kille i öronen.
Slängde ett getöga på en av de bloggar jag följer sporadiskt & fick mig ett gott skratt
http://anjocity.wordpress.com/2010/12/28/en-sorglig-designbutik/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ja, så svårt var det ju inte, eller hur, att skriva en rad..