15 mars 2015

897.

Åh vad jag är less på min kropps begränsningar o att jag måste vila titt som tätt.
Passade på att fundera lite när jag låg däckad i förkylning, sambon & mellandottern har stuckit iväg till Californinen en sväng, tom en av katterna har flyttat.

Vid närmare eftertanke har jag nog egentligen adhd, när jag är frisk. Hittade en blogg som kunde vara skriven om mig till minst 80 % Min ADHD och min PERSONLIGHET
Med tanke på att jag större delen av  livet alltid gjort allt intensivt & mycket är det egentligen inte konstigt att mina knän är rätt kassa, såhär i halvtid i livet.




Har hunnit jobba ett nattpass ihop med äldsta dottern, hennes kollega var min handledare för passet o jag fick se andra sidor av min duktiga dotter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ja, så svårt var det ju inte, eller hur, att skriva en rad..