30 april 2015

901. In på bara skinnet

Fortfarande kaos på de flesta fronter, men rätt vad det är så ljusnar det lite & jag får åter hopp om att det ska kunna bli bättre. Mitt sjätte sinne säger att 2015 kommer att bli ett fint år, trots all röra.


Lite jobbigt är det att alltid vara scout & kunna jobba när telefonen ringer med kort varsel, det kommer väl bli aningen lättare framöver eftersom båda jag & läkaren var överens om att jag är frisk till 75%. 
Sambon har blivit varslad & jobbar till september. Vi får väl se om vi fortfarande bor ihop då, det har varit kämpigt för oss båda, framförallt med stökiga tonårsdottern. Inga hårda ord mellan oss & det är ok med sambon att jag har en annan kär vän.

Har haft ont i kroppen på andra ställen än knät, å andra sidan har jag slutat med alvedon oxå. Besök hos sjukgymnast har gjort mig medveten om hur många muskler i hela kroppen som blivit inaktiva medans knät har varit svullet. Önskar mig en cykel som rullar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ja, så svårt var det ju inte, eller hur, att skriva en rad..