22 maj 2010

540.

Jag kan inte minnas att jag tittat upp & sett trädtoppen förut.

Ska ut nån morgon igen, förhoppningsvis finns där blomklockor oxå.

En mössa av mossa.

Träffade en av mina bloggläsare igår, han var mäkta imponerad av översvämningarna som fanns efter snösmältningarna. Han bor inte på orten sen 15 år tillbaka utan hade bara googlat.
Alltid lika kul med cred.
Igår vart det lite jobbigt. Jag upptäckte att toapapperet var tvärslut, precis som jag. Hade redan varit på affären & släpat hem 10 kilo i ryggan. Ringde M & blev lovad skjuts från affären. Jag knatade iväg, handlade & satte mig utanför & väntade. & väntade. Efter 40 min ringde jag igen, M hade inte kunnat ringa för pengarna på telefon var slut. Han hade blivit nödig, åkt hem & eftersom pappret var slut kom han ingenstans...
Väntade på åska igår, men det blev inget. Trist.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ja, så svårt var det ju inte, eller hur, att skriva en rad..