23 maj 2010

541.

Regn & åska idag.

Rabatt i Uppsala

Dansuppvisning

Parkour katt

Svansig katt.

Var på dotterns dansuppvisning i Uppsala igår kväll. Kul att se alla duktiga tjejer & killar.
Idag har det varit regnruggigt hela dan. Tog iaf med mig Mejan på en promenad, men då jag hunnit några hundra meter in i skogen fick jag en känsla av att det skulle bli åska & vände hem för att dra ur all känslig elektronik. Hade precis dragit ut den sista sladden då rejäla åsksmällar hördes. Gick min runda iaf, vi var ju liksom genomblöta. Och så hade jag några paket att lämna till ica. Har slängt ut några nya auktioner & gjort en couscous-sallad, i övrigt har det blivit en soft-dag med en ordentlig tupplur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ja, så svårt var det ju inte, eller hur, att skriva en rad..