2 januari 2015

890. Gott nytt år !

Har varit en vända till hos naprapaten, men har fortfarande ont i knät. Dagsformen varierar lite men idag fick jag nog & ska be att få en remiss till ortopeden, känner mig så himla begränsad av det förbannade knät. Vissa dagar är jag väldigt låg pga smärta..

Lillan hade ont i magen på julaftonskvällen & hade haft dålig aptit tidigare plus lite illamående, sjukvårdsupplysningen tyckte att vi skulle åka till akuten. En aning förhöjda värden hade hon på natten, de bad oss återkomma på juldagen för att ta nya prover, tack o lov var det inget. 
På väg från akuten stannade jag till & handlade lite, hittade ett kuvert med pengar på parkeringen-tack för julklappen. 

 Gott nytt år !

En sista underbar solnedgång 2014

 En skärva norrsken

Min julklapp från tomten

Nyårsafton blev väldigt lyckad, helt oplanerat blev hela familjen blev bjudna på käk av min kära vän & granne, tack för det trevliga sällskapet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ja, så svårt var det ju inte, eller hur, att skriva en rad..