11 januari 2015

891. Satan i gatan

Fuck mitt knä. På morgonen efter mitt sista naprapatbesök var jag snudd på att åka till akuten, ögonen tårades så fort jag gjorde minsta rörelse. Troligen är anledningen en sprucken ledkapsel, eller ja, den största anledningen. Förmodligen en del artros oxå. Lätt fixat med antiinflammatoriskt, men moment 22 iom att jag inte tål antiinflammatoriskt.
Om jag inte gör nånting alls, då känns det rätt ok, men hur i hela fridens ska jag kunna fixa att jobba när jag knappt kan gå i trappen hemma eller på toa ??

Det värsta är nog ändå att jag blir galen av att inte ens kunna pyssla hemma när jag är van vid att göra vad jag vill.

Som om det inte vore nog har jag börjat fått känning i andra knät oxå eftersom jag överbelastar det hela tiden..


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ja, så svårt var det ju inte, eller hur, att skriva en rad..