16 februari 2015

893. Smärta

18 Januari 2015:

Jäklar vad smärtan har förmörkat mitt liv & mina tankar på sistonde, börjar märka av det nu när jag slipper ha ont precis hela tiden. All energi har gått till att försöka distrahera mig från smärtan, tex har jag väl aldrig druckit så mycket alkohol i hela mitt liv som den senaste månaden. Ett par öl eller några Irish Coffe eller likör.. Varje dag sen före jul ! Inte har jag fått sova i fred heller, har snurrat varje natt ett otal gånger o försökt hitta en sovställning med så lite smärta som möjligt.
Vardagens alla små ljusglimtar har bleknat bort en efter en, häromdan slog det mig att det var evigheter sen jag njöt av en bra låt tex. Varit grinig på ungarna o sambon titt som tätt.. Usch

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ja, så svårt var det ju inte, eller hur, att skriva en rad..