16 februari 2015

894.Tetris

Det här bordet stod i köket för ½ vecka sedan..

 Plötsligt dök det här bordet upp. I garaget syntes det inte..

Det finns en del kvar att göra innan det här blir kontorshörna.

Är så fruktansvärt less på tvättkorgen med lister, men den har dolts av en soffa senaste året.

Ja, det värker fortfarande i knät mer eller mindre. Gått några kilometer med grannes hund både lördag & söndag. Ångrar inte en sekund att jag omplacerat Meja, jag kunde inte & kan inte framöver ge henne den motion/stimulans hon behöver men låna grannens hund vid behov funkar fint just nu. 
Att gå själv är inte att tänka på, jag har försökt & det enda som rör sig i mitt huvud då är hur ont det gör i knät..  Nog om det nu.

Senaste 2½ åren har 3 ungdomar & en stor hund flyttat hemifrån. Efter en del tetris med möbler så har vi plötsligt fått en matsal ! Jo, jag kommer förhoppningsvis sitta o sy & Tradera där en hel del med, men siktar på att få upp lister & några rullgardiner först.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ja, så svårt var det ju inte, eller hur, att skriva en rad..