25 juni 2015

903. Rädsla

Har känt av artrosen i knät förra veckan. Å så lite i det andra med när jag knät efter. Bävar lite för att jag inte ska fixa att jobba augusti ut, vilket krävs för nya a-kasse dagar & att jag kommer bli så isolerad & frustrerad när - inte om mitt knä rasar.
Tänker att kirurgen har sommarsemester oxå, så det kanske blir ett par veckor hemma i sängen med smärtstillande..

Min kära granne som jag har haft ett icke officiellt förhållande med sedan september har hittat en ny vän. Och ansökt om kontaktförbud för mig. Men polisen lyssnade på mig & åklagarmyndigheten ansåg inte att det fanns nåt skäl för det eftersom han flippat fram & åter hela tiden, ena stunden smsat om att vi ska ha sex & nästa att jag är orsaken till alla hans bekymmer..
Att jag bajsade hunden när han satt & festade med andra grannen & nya vännen utan lov & fick som tack en sabbad hornhinna & en massa blåmärken var ju lite pinsamt-för honom, eftersom han bett mig dan innan att hunden skulle sova hos mig.



Jag säger bara: KARMA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ja, så svårt var det ju inte, eller hur, att skriva en rad..