23 juli 2015

904 Svettigt..

Idag har jag svettats över räkningar, irriterad på mig själv att jag får betala övertrassränta ..
Men-jag har jobbat undan hela pappershögen på bordet, alla räkningar ska bli betalda, även de som släpade från förra månaden, det kommer inte bli fett den här månaden heller.
Känns rätt motigt när man jobbar & jobbar å så har man knappt pengar för att köpa käk eller soppa för att komma till jobbet.. Aja, lön för mödan kommer senare.






Min kära granne då ? Ja, han håller sig borta, tyvärr. Känns väldigt oavslutat när vi inte suttit ner några gånger & pratat igenom saker o ting. Saknar vänskapen mest men även promenaderna med Alexis. Å andra sidan har jag jobbat så mycket att jag knappt haft tid för några cykelturer heller. Knäna jäklas mer o mer, men nu vågar jag börja hoppas att jag fixar minst augusti ut, sen kommer nog ordinarie personal tillbaka mer å mer. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ja, så svårt var det ju inte, eller hur, att skriva en rad..