10 mars 2016

908. Många bäckar små..

Knät är inget jag tänker på så mycket längre, lyckades tom glömma bort att ta med intyget när jag flög till Gbg en helg i februari. Blev lite svettigt i säkerhetskontrollen..
Har väl lite stelhet när jag varit stilla ett tag & alla muskler & nerver är inte i toppform.

Annars har det varit tufft på alla håll & kanter sista halvåret, påfrestningarna har varit mera än min hjärna klarat av. Har mist ett par kära vänner av olika anledningar & lite andra tunga saker jag inte kan påverka, trots att jag försökt.

Lägg till magsjuka, eksem, en förkylning från helvetet & ögoninfektion plus grav sömnbrist.
Stora förändringar måste till, eller så dör mitt jag.


Grannen då ?
Ja, jag mötte honom hastigt en morgon innan jag skulle till jobbet, fick krama lite på Alexis. Den timmen vi sågs höll mitt humör på topp i nästan 1 vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ja, så svårt var det ju inte, eller hur, att skriva en rad..