13 augusti 2015

905. Tillbaka på ruta 1..

Har jobbat häcken av mig på sistonde. Flera pass har vi varit 1 personal kort & dessutom turats om att sitta vak, Men det är så värt det när man får gamlingarna att bli nöjda & känna sig trygga. Har inte så många pass kvar inbokade. Sambon är inte varslad längre, så vi hoppas på att kunna låna lite cash & börja göra nåt åt kråkslottet. Nästa vecka ska snickare komma & börja återställa lgh i garaget, det har stått & torkat i 3 veckor nu med fläkt så plattan var äntligen torr.

Knäna jäklas än mera, är evinnerligt less på dem vid det här laget, knaprar mellan 3-6 citodon per dag just nu, de tar inte bort smärtan helt å så blir jag trött av dom.

 Fullmåne
 Sharco
 Fia

Å eftersom jag inte haft nåt för mig under sommaren så har jag passat en 10-månaders schäfervalp i 10 dar som gjort illa tassen & det regnade typ första 8.. 
Insåg väl att jag inte riktigt har ork för en valp i huset-typ. Sen passade jag Fia i en vecka, men det var som att ha en extra katt bara, hon tog liksom ingen plats, bara väluppfostrad.

Min kära granne då ? 
Ja, igår lyckades jag få nån halvtimmes pratstund med honom, tårarna rann på mig men frustrationen från oss båda lättade något & han erkände tom att det varit ganska bra tid vi haft tillsammans med vissa ting, bla att jag är duktig som bara den att massera rygg, axlar & fötter, nu hade han ont som aldrig förr i kroppen. 
Jag hoppas ju förstås att jag återigen kan bli hans personliga massös, även på mig frigörs en massa endorfiner när jag får klämma på just honom..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

ja, så svårt var det ju inte, eller hur, att skriva en rad..